Curses Cap de setmana 12-14 de Junt

2015-06-12 11:23

Començam el cap de setmana amb Trotadors apuntats aquí i allà.... Començam amb dissabte dia 13, que es disputa la Rexona Street Run. Aquest format de cursa passa per Mallorca després d'haver ja passat per localitats arreu de la Península: Valencia, Sevilla, Madrid, Oviedo, Albacete.... i ara es el torn de Palma de Mallorca.

La sortida es fa a les20'30h desde el Castell de Bellver i acaba davant la catedral de Ciutat després d'haver-se disputat 10 kms de cursa.

Els Trotadors apuntats de moment son: Jose Juan Oliver, Marc Castanyer, Toni Sastre Capellà i Toni Mudoy.

Ànims Trotadors!!!

Unes hores abans, a Inca, es durà a terme la 4 Crono Escalada al Puig de Sta. Magdalena.

El recorregut serà el mateix de l’any passat. Comença a l’esplanada del Sta Magdalena i acaba al mateix lloc. Just es surt, hi ha una baixada aproximada d’1 km que transcorre per les escales de l’ermita i per les dreceres, algunes d’elles perilloses per haver-hi escalons, fins a la curva del polvorí. Enfilaran un petit tram de carretera fins arribar a una de les corbes des d’on agafarem una drecera llarga que en el seu primer tram presenta una brusca pujada que es suavitzarà al cap d’uns metres per anar en direcció a la creu.
Es farà volta a la creu per enfilar una baixada molt tècnica on hi haurà corda i personal d’ajuda. Arribarem a una pista forestal (just en aquest punt hi haurà un avituallament líquid) on hi ha una barana de fusta de seguretat. Correrem ràpid per pla fins trobar a mà dreta una fita que ens conduirà fins al torrent. Anirem baixant fins quasi el final del torrent per després remuntar aquesta pujada, molt tècnica, que ens condueix al costat d’una gran antena a la qual voltegem per la dreta per arribar a l’asfalt, al costat de les escales de baixada de l’ermita. Pugem per l’asfalt fins a trobar un camí de terra a l’esquerra que ens condueix, a través d’un portal, al darrer tram d’escales (en aquest punt  hi haurà doble circulació), per on s’accedeix directament a meta.

Els Trotadors que hi participaran son en Joan Gelabert, en Tomeu Garí i en Marc Castanyer, que pareix esser que disputarà aquesta cursa i hores més tard la Rexona de Ciutat.

Molts d'ànims!!!

Continuarem amb bicicletes. El diumenge dia 14 es disputa la sisena i darrera etapa del XXXI Trofeu Pla de Mallorca. En aquesta ocasió es fa un circuit de 33 kms desde Sineu, Lloret i Pina.

La sortida serà, com hem dit, diumenge dia 14h desde Sineu.

En Miquel Gelabert tornarà a intentar estar amb el gruixat del pilot, cosa que ha conseguit a les passades etapes. Molta Sort Miquel!!!